Dienstag, 21. Oktober 2008

deutsch-englisch german-english

Im Urlaub habe ich wieder gemerkt, dass es heutzutage kaum ohne englisch geht. Seit meiner Schulzeit (und glaubt mir: das ist schon eine ganze Weile her!) musste ich fast nie englisch sprechen.
Bisher habe ich nur deutsche Kommentare und ich glaube das ich auch kaum internationale Gäste habe.
Also ist es ein gutes Training wenn ich versuche meine Einträge auch in englisch zu schreiben. Es wird nicht immer alles richtig sein, aber ich werde mein Bestes versuchen: viel Spass damit ;-)!

At holiday I notice that nowadays you don't can live without the english language. Since my schooldays (believe me: that's a long time ago!) I almost never must speak english.
Till now I have only german comments and I think that I scarcely have international visitors.
So it is a good training if I will try to translate my own posts. It never will be everything allright, but I will try my best: many fun with my english ;-)!

Kommentare:

Tanja hat gesagt…

Oh Tina, you' re such a lovely person!
I always love to visit you and your beautiful creations!

Lovely greetings from "Apple Cookie" (sorry, aber ich habe keine Ahnung, was Schnittchen heißt *lach*)

Franzi hat gesagt…

Training is always a good thing! Have fun with training your English!
Viele Grüße
Franziska

Antje hat gesagt…

I love this idea... I am glad you deceided to do that and will definatly support you.... don't worry about mistakes... even English native speakers make mistakes.... and I make mistakes(a lot!!) in German too... who cares!!

DaniK hat gesagt…

ei känn leider not english spiken aber ich finde die Idee wonderfull


*lach* und *knuddel*